Sider

lørdag den 13. juni 2015

LCHF pizza - SUPER nem og med "rigtig" bund


Det er sjældent at jeg skriver om mad her på bloggen (andet end kaaaage selvfølgelig ;) - men jeg går faktisk en del op i det og har de sidste 8 år levet paleo/LCHF. I dag har jeg lavet pizza, og ORGH et dejligt gensyn! Som fyld stegte peberfrugter, stegte auberginer, stegt bacon, soltørrede tomater, friske tomater og pølse i skiver (denne) - og selvfølgelige masser af ost :)



Som bund brugte jeg en færdig lowcarb brødblanding, den er virkelig, virkelig god! Har tænkt mig at prøve den som tærtebund også :) Maste den bare ud på pladen som bund, det kan ikke rigtig rulles ud.

Forbagte 15 min ved 200 grader (ikke varmluft). Derefter ca det samme med fyldet på.


Nu skærer jeg den ud i passende størrelse og fryser, så er der til frokost på job :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar