Sider

onsdag den 3. juni 2015

Granville shirt 4


Version 4 - syet efter samme mønster som den gulternede, blot forlænget en cm. Men argh, som så tit med syning så rykkede den lille ændring på det hele suk! Jeg tror også at en del af mit bøvl skyldes materialet - dette er er bomuldschintz, sprødt og let og dejligt, men også lidt stift. Så den falder ikke helt lige så pænt som de andre. Men med div rettelser er den nu alligevel blevet anvendelig, og dejligt sommerstof :)

Jeg er til gengæld helt tilfreds med manchetten, det er den første der er lige i skabet:




Men det der med at tage billeder af det tøj man har på fatter jeg ikke - hvordan gør de der hippe unge bloggere?? Her følger lidt så I kan se skjorten, men billedkvaliteten er ikke særlig god.Jeg har som altid lavet rettelse for svajryg.



Endte på badeværelset, der var det LIDT nemmere at tage billeder suk. Må vist prøve at google fif til selfier hehe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar