Sider

fredag den 17. oktober 2014

Bukser til barnet, med lomme med lynlås



Bukser til Bjørn - bestillingen lød på et par med lomme med lynlås, så han ikke taber alle de herlige ting han går og finder på gaden ;) 

De er syet fra kl 7 i morges, så sprang over alle de gærder der findes: Mønster er et shorts mønster jeg havde fremme alligevel, hvor jeg bare forlængede benene. Der var ikke nok fløjl til et par bukser, så jeg satte stykket med sælerne ind. Lommen har den form det største stykke fløjl havde. Nå, men barnet er happy og har taget dem i brug med det samme - når der er nuttede dyr er han glad :) OG lommer med lynlås ;)


Og hvor er det SKØNT at have ferie! Sådan er doven morgen hvor Bjørn har bygget med Lego som han fik med hjem fra mine forældre i onsdags (fra da jeg var barn, så hyggeligt), og jeg har drukket kaffe, hørt radio, syet lidt - aaah! 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar