Sider

lørdag den 6. september 2014

Strikkedamen


Er jeg vist blevet til :) Jeg får ikke syet, men har et hav af strikkeprojekter i hovedet. Det er bare irriterende at jeg slet ikke er dygtig nok til at lave alle de ændringer der er i mit hovede hehe!

Nå, men en skridt på vejen til at blive dygtigere er denne her hue der er strikket i noget så hemmeligt som "broken rib". Så lærte jeg det - og det gik nogenlunde, kun lidt fejl ;)


Lige nu tørrer den, jeg skal prøve at huske at lægge et billede op med den på senere. Det er i øvrigt et gratis mønster fra Ravelry.


September byder på hele to syweekender, og jeg har købt vildt ind - og er vist ikke engang helt færdig endnu! Bjørn har bestilt nye skjorter og har på nettet udpeget stof til dem, jeg skal have syet mig et par kjoler - det var første weekend. Den næste er tilretningskursus, der tror jeg at jeg vil få lavet mig et grundmønster til bukser :) Ved siden af stolen med stoffet ses bunken af garn til de næste projekter.. He!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar