Sider

lørdag den 5. juli 2014

At lave strikkemønstre selv.. Gaah!


Jeg er ved at lægge i ovnen til at strikke en sweater mere, og har kastet mig ud i lave mønsteret selv - erhm. Er jo ny strikker, så det får jeg en del tid til at gå med ;) Den vågne læser vil se at det ikke er lykkedes mig endnu at få det til at passe.. Selve ideen til mønsteret er planket fra en sweater jeg billed-googlede mig frem til og som jeg desværre ikke kan finde, så hvis det er din så smid en komentar med link, så sætter jeg linket ind her :)

Og farverne, bumbum - den er jo kæk i den gule. Men måske jeg ville blive mere glad for en grå i længden (i hvert fald til vinter hvor jeg bliver nærmest blågrøn i huden). Bumbum, tænker videre!

I må have en dejlig sommer derude - JEG har første feriedag i dag, og ser frem til masser af tid med mit barn, dovne dage på altanen, ture til stranden... Ahhhhh :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar