Sider

lørdag den 14. juni 2014

Onion 2045


Så fik jeg prøvet Onion 2045 - det er til stretchstof, og ret nemt at gå til, bortset fra kraven. Jeg fattede i hvert fald ikke beskrivelsen hehe! Jeg fandt hjælp i form af en step-by-step billedvejledning lige her - phew, og TUSIND tak til Pantermor!!

Bjørn har taget billederne, så kvaliteten er lidt... Øh, ulden i kanten hehe!


Mønsteret er absurd stort- jeg syede i str XS   o.O   Jeg bruger normalt str 38.


Jamen se lige hvor sommeragtig den kjole er :) Jeg kommer helt sikkert til at sy flere efter det mønster, jeg har allerede klippet en rød med prikker. 




2 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud, og kjolen er da bare superflot! Jeg er også selv helt vild med stof med prikker, så jeg kan godt forstå, du allerede har klippet ud til endnu en kjole med prikker.

    SvarSlet
  2. Supersmart. Lækker print!

    SvarSlet