Sider

torsdag den 19. juni 2014

Endnu en jerseykjole efter Onion 2045


Endnu en kjole efter onion 2045   Jeg har måtte rette det meget til: Størrelsen er en kombination af str S og XS, og til overflod har jeg lavet to dybe indsnit i ryggen for at få den til at sidde nogenlunde til. Jeg har taget en cm af i ryggen MB, og lavet den lige i sømmen MB, både i ryg og skørt. Foran har jeg "napset" en cm under hvert bryst - hvis det var faststof havde jeg lavet det som indsnit, men i jersey og med bælte over snyder jeg  Desuden har jeg givet den 3 cm i hver siden forneden (dvs 12 cm i alt) og ladet den gå lige ned fra taljen til kanten, i stedet for at bue indad - på mig sad den rigtig dårligt, den klyyyngede sig om min mave på mest uflatterende vis   

Jeg er helt vildt glad for mønsteret nu, kommer helt sikkert til at sy flere efter det  (Min husfotograf er hjemme hos sin far, så det blev m Ipaden i spejlet).

2 kommentarer:

  1. Du ser simpelthen bragende godt ud. Er vild med de prikker!

    SvarSlet