Sider

mandag den 16. juni 2014

Altanen tager form


Jeg har jo fået en fantastisk dejlig altan - der er badet i sol fra ca kl 13 og resten af dagen :D SÅ dejligt!  Selv Bjørn kan lokkes derud hehe! Jeg har selvvandende altankasser herfra, og en kapilærkasse med tre tomater - og squash, efterårshindbær, jordbær osv osv.


Bjørn har i øvrigt selv gang i nogle planter - solsikker, og han har åbenlyst grønnere fingre end jeg hehe!


Drømme kan man jo altid, og med altanen er fulgt en masse ideer til indretning af den. Indtil videre har jeg købt den fine hvide bænk med opbevaring i Ikea - den er bred og god at sidde på, selv uden puder, jeg har indkøbt skum og stof til hynder og puder, men der er jo så mange projekter :D

Og ja - jeg har de sidste pår uger fået tid til at blogge igen, for jeg har nemlig fået nyt job, og det bliver uden den store rejseaktivitet :)

1 kommentar: