Sider

lørdag den 20. juli 2013

Børnebluser med raglanærmer, mønster fra Ottobre


SÅ fik jeg endelig syet igen :)  Henover weekenden har jeg fået syet 5 bluser til Bjørn, og 5 bukser til ham, alt syet efter mønstre fra Ottobre. Bukserne kan jeg først gøre helt færdige når han er retur fra sin far igen, jeg skal lige have målt hans benlængde om maveomkreds, så billeder følger senere :)


Jeg har syet to ens som denne her:


Det her var den første hvor jeg syede foldeelelastik i halsen inden den sidste raglansøm var syet - det ses ;) Afslutningen i halsen blev pænere på de andre.


Jeg forsøger at få tømt lidt ud i stoflageret, og har syet alt dette i str 128/8 år, og synes det ser VILDT stort ud, men erfaringen er at han passer det meget godt hehe!



2 kommentarer:

  1. Wauw! Godt gået - de er fine! Sikker på han synes, mor er sej! Hvilket Ottobre nummer er det mon? På forhånd tak!

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord :D Det er et grundmønster der er med i rigtig mange af bladene, fx 6/2010 :)

    SvarSlet