Sider

søndag den 16. juni 2013

Jerseybluser


På syweekenden fik jeg tegnet en bluse af efter en af de andre, jeg synes den er helt fantastisk! Må klart producere flere :)

Desuden fik jeg tegnet af efter en jeg selv havde med der har lange ærmer - den er syet op i guld/sort jersey fra Stof&stil. Årgh jeg elsker det stof! Desværre er guldstriben gennemsigtig, så kan ikke lave en kjole i det (uden at skulle bøvle med foer osv).


Og hey, når man har en guldbluse på SKAL man se sådan ud i ansigtet :D


4 kommentarer:

  1. ej hvor er de fede...
    er den øverste tegnet af efter en du havde i forvejen eller er det et mønster man kan hitte et sted?

    Det er altså bare de fedeste kjoler du har kreeret, må helt sikkert i gang med det kittelkjolemønster, når jeg har født, den er bare fantastisk :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord :D Begge bluser er tegnet af efter eksisterende bluser - det ligner umiddelbart rigtig meget Stof&stils "Flagermustop - 22025" (http://www.stofogstil.dk/Katalog/Monstre.aspx?group_id=7518).

    SvarSlet
  3. Hvis man undlader at sy ærmerne på - med ærmerne på er det jo faktisk den jeg har syet i guld/sort :)

    SvarSlet
  4. Super lækre trøjer. Du ser godt ud i dem. Er også vild med dine kjoler, har selv mønsteret og skal vist bare igang med det rødprikkede stof.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet