Sider

onsdag den 12. juni 2013

Flere kjoler efter stof&stil 23075


Jeg har holdt syweekend med dejlige damer, og fået syet en masse, her er billeder af lidt af det. Jeg ELSKER simpelthen det her kjolemønster, og har nu 4 kjoler efter det - og mon ikke der kommer flere, hehe! 

Jeg har planer om at lave en variation i noget tyndt, stretchy stof, hvor den får kinakrave og en slags åben stolpe foran i stedet for knapper.

Jeg syede også en i noget virkelig fint gult stof med petrolfarvede blomster:



Mon jeg snart har kjoler nok hehe! Heldigvis er der indført "friday is tieday" på kontoret, så hver fredag har herrerne slips på, og damerne kjole, så får jeg da brugt mine kjoler lidt.


Kjolerne her er mine hverdagskjoler, jeg har mindst lige så mange festkjoler ;)





5 kommentarer:

  1. Wauw... hvor er den flot. Den sidder super godt på dig. Sådan et godt mønster er bare guld værd og den kan jo ændres i det uendelige...

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tak for de pæne ord :D Og jep, det kan godt betale sig at bruge tiden på at rette mønstre til så man bagefter har et der sidder perfekt :)

    SvarSlet
  3. Wau ! Lækre kjoler, de sidder virkelig godt på dig.

    Lyder som nogle hyggelige fredage på kontoret. Sådanne har vi også, bare med forskellige temaer. Fx: skidag, fodbolddag, og en enkelt gang hawaiidag. Dengang kom der bare storkunder i huset, så det var ikke så heldigt. Men sjovt, dét var det !

    KH Maria. (som følger med på din blog gennem lang tid, men vist ikke har kommenteret før)

    SvarSlet
  4. Fantastisk flotte kjoler! Wow! Gad godt kunne sy, så ville jeg sy en der ligner den gule du har!;)

    SvarSlet
  5. @Maria - hvor hyggeligt med en der følger med :D Det er jo rart at vide at jeg ikke bare sidder her i mit hjørne af internettet helt alene, hehe! Og tak for de pæne ord fra jer begge :)

    SvarSlet