Sider

søndag den 9. juni 2013

Eames replica stole fra Lakeland


Jeg har en veninde der har de originale Eames stole, og jeg har været så misuuuuuundelig på hende. Orgh jeg synes de er fede! Men også alt, alt for dyre til at jeg nogensinde ville få dem. Men så opdagede jeg denne her webshop, der sælger replica møbler, wupwup!!! Jeg bestilte to stk (og fik dem begge for 800 kr inc porto fordi jeg var så heldig at der var udsalg lige der), for lige at se dem i virkeligheden. Og de er simpelthen så fede:heyhey:    

Så jeg bestilte to mere :heehee:  En gul mere som den på billedet, og så en gul med højere sider, så den er mere lænestolsagtig. Jeg kiggede længe og forelsket på gyngestolen også :daydreaming: Men endte med ikke at bestille den, for jeg haaaaaar jo ikke akut brug for den vel, selvom den er virkelig, virkelig pæn.
Nu er gyngestolen også landet hos mig :jubel:



Jeg synes simpelthen den er så smuk, og man sidder super godt i den, i den dybe skal - jeg skal have købt mig et lammeskind og lægge i den, så det bliver endnu mere hyggeligt :lurve:  Jeg forestiller mig at jeg til efteråret skal sidde og putte mig i den, og rokke mens jeg strikker og drikker te. Aaaah :) Jeg synes den er fuldstændig skønno - og det skriver jeg altså ikke bare fordi den var gratis :heehee: 

Gyngestolen kan købes lige her og koster 48 pund - Google siger at det svarer til 421 danske kr (!).

11 kommentarer:

  1. omg det er billigt!!! og de er så skide fede de stole, ville ønske der stod 4 rundt om mit køkkenbord, drømme drømme drømme og så de farver du har valgt!!!!
    Lucky you

    SvarSlet
  2. Ja de er ikke meget dyrere end Ikea stole :D Jeg eeeeelsker dem :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte, og lidt nemmere at lege med farverne når prisen er lavere... Tak for linket... Jeg sidder og får lyst til nye store, bare en af de andre slags... Har iøvrigt også tænkt på at købe lamper i replika.... AJ væglampe er så fin....findes hos andre firmaer....

    SvarSlet
  4. Ja, lige præcis - jeg ville aldrig turde købe de originale til den pris! Orgh, hvad nu hvis man om to år ombestemte sig mht farven. Og lamper siger du, må vist google hehe!

    SvarSlet
  5. Må jeg spørge dig om din gule gyngestol er gennemsigtig i materialet?
    Jeg har nemlig lige modtaget en orange og den er MEGET gennemsigtig.
    Mvh. Sisse

    SvarSlet
  6. Hej Sisse - min er slet ikke gennemsigtig :) Øv med din!

    SvarSlet
  7. Åh jeg overvejer også at købe disse fine replica indtil jeg kommer af SU'en og få råd til de ægte. Men hvordan er de at sidde i? har kigget på nogle fra Jysk men man sidder simpelthen så dårligt i forhold til de ægte! Måske disse stemmer mere overens med det rigtige design?
    Mvh Mette

    SvarSlet
  8. Jeg synes man sidder super i dem - min veninde har de originale, og jeg sidder lige så godt i disse :)

    SvarSlet
  9. Hi BjørnogStoffer we love that your pleased with your replica chairs from Lakeland-Furniture. Have you got an email address I can contact you on?

    SvarSlet
    Svar
    1. Can i have a discount code too?

      Slet
  10. Hej, jeg vil bare lige fortælle at man kan få 15% på alt hos Lakeland ved at bruge koden Summer14 (gælder indtil d. 18 august) :)

    SvarSlet