Sider

søndag den 28. april 2013

Endnu en kjole efter Stof&Stil mønsteret


Jeg har syet endnu en kjole, denne gang i hør fra Stof&Stil. Jeg synes ikke det er så lækkert, det kradser lidt, så jeg ville ikke bruge det til børn. Til mig er det dog ok :) De fine gule bælte har jeg fundet i Belgien til ingen penge - det er desværre aaaaaalt for langt, så jeg må se om jeg kender nogen med en "hullemaskine" til bælter der kan hjælpe med at lave lidt flere huller i det.


Jeg holder meget af modellen, men synes ikke mønsteret er særlig godt. Mønsterdelene passer ikke sammen, så det første man skal gøre er lige at klippe dem til.


Jeg skal i hvert fald sy en mere - i rød bomuld med hvide prikker, men stoffet er desværre i restordre, øv!


6 kommentarer:

  1. Ih, hvor er den fin. Du ser skide godt ud!

    SvarSlet
  2. Den er mega hot! Åhr ved ikke om jeg tør kaste mig ud i det mønster, min talje er ikke ligeså fin som din :)

    SvarSlet
  3. Tak :) Jeg synes det er et super klædeligt mønster, det minder meget om de der kjoler fra Liv of Copenhagen, og de klæder da de fleste kropstyper :D Jeg overvejer at lave en i fløjl :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot og du ser fantastisk ud!! Hvor må det være skønt at kunne sy så godt!!
    Rigtig god dag :-)

    SvarSlet