Sider

søndag den 20. januar 2013

Etui til tablet - hurtigt syet


Bjørn, det heldige barn, fik en Denver tablet i julegave (den kan anbefales - til under tusind kr, og IMO ligeså god Galaxyen til det tredobbelte!). Jeg lovede ham at sy et etui til den, så han kan have den med i tasken uden den får skrammer :) Han har selv valgt det lilla pingvin stof.


Jeg har sat knapper på med KAM pressen, oho det er dejligt med lækkert værktøj :) Inderst er det tykt, strikket uldstof for at gøre det lidt tykt, og det yderste stof er bomuld.


4 kommentarer:

  1. Den er da bare super fin - elsker pingvin stoffet især sammen med den gule kant.

    SvarSlet
  2. Sikke et fint etui:-) Elsker at læse din blog, selvom jeg selv er en klovn til at sy, strikke osv. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvilken denver tablet, Bjørn har fået. Synes nemlig det der med android tablets er lidt en jungle:-)

    SvarSlet
  3. Tak - det er altid dejligt når I skriver, det er rart at vide at der faktisk er nogen der læser med :) Bjørn har fået denne her: http://www.fona.dk/elektronik/elektronik-produkt/tablet?navn=denver-tablet-tad-70042&id=0-3909580030

    En Denver TAD - den er super :)

    SvarSlet