lørdag den 13. oktober 2012

Flyverdragt til voksne fra H&M


Nu nærmer vinteren sig jo, og mit barn er totalt overlevelses-udendørs-barn. Hvor jeg nok mere er te-i-sofaen-med-strikketøj-mor. Så det er en evig udfordring at jeg fryyyyyyser når jeg er ude med ham. Well, ikke i år 

Sidste år købte jeg en flyverdragt, en ægte retrosag, men den var desværre ikke særlig varm. Så nu har jeg været i H&M og indkøbe en fræk lilla sag    Og jeg er forelsket  

For det første er den virkelig varm, jeg fik det alt for varmt da jeg prøvede den på, heldigvis, og den er desuden vind- og vandtæt, og har virkelig mange fede detaljer. 

Ved hænderne sådan et snefang man kan stikke tommelfingeren igennem:






Der er snefang ved fødderne også, mange gode lommer fx inderlomme med hul til høretelefoner:



Også hætten og taljen kan indstilles. 

Jeg har købt den et nummer større end jeg plejer at købe tøj, for at kunne have en sweater under. 

17 kommentarer:

  1. Jeg har næsten lige købt den - og den koster 1.000 kr :) De har den vist kun i webshoppen: http://www.hm.com/dk/product/04166?article=04166-A

    SvarSlet
  2. Wauu, hvor er den lækker! Jeg er også et 'inde-dyr' der altid fryser og gift med et 'ude-dyr' der tilmed gerne går i shorts det meste af året.. Og sønnen slægter vist ikke mig på.. :-D

    SvarSlet
  3. Feeeeed flyverdragt :D Har du været glad for den indtil videre?

    SvarSlet
  4. Hej :) må jeg spørge hvor høj du er, og hvilken størrelse du har købt i forhold til hvad du plejer at bruge??
    svar gerne på natasia91@hotmail.com, så er jeg sikker på jeg ser det :)

    SvarSlet
  5. Ja da gerne :) Og den er jo på tilbud lige nu - jeg har været SÅ glad for min.

    Jeg er 180 cm, og normalt en str 38, men har købt denne i str 40 for at kunne have en sweater under - den kan spændes ind i livet, så den virker slet ikke kæmpe. Jeg kan godt lide at mit tøj er stort, ærmerne lange osv, men ellers kunne jeg sagtens have taget en str 38.

    Jeg håber at de har en du kan passe :)

    SvarSlet
  6. tak for dit svar ;)
    og ja, det er super fedt, at den er kommet på tilbud :D
    Du ser godt ud i den, håber den klær' mig lige så godt ;)

    SvarSlet
  7. Hej :)

    Jeg er ligesom dig blevet meget forelsket i den flotte flyverdragt. Desværre findes den kun i str. 36 på nettet. Jeg er ligesom dig normalt en str. 38. og er derfor i tvivl om jeg vil kunne knibe min bag ned i en 36'er. Derfor vil jeg gerne spørge om din erfaring med størrelsen. Er den stor omkring numsen? Eller sidder den stram? Tror du at du ville kunne passe en 36'er? :)
    .. Og har du købt den på nettet eller i en butik? i så fald hvilken hm butik købte du den i?

    Vh Ninna

    SvarSlet
  8. Hej :)
    Jeg købte den på nettet, og tog en størrelse større. Jeg ville være i tvivl om en 36 er stor nok, men mest i længden på ben og ærmer. Er du høj? Ellers så prøv at køb den, du kan garanteret sælge den på Trendsales til efteråret uden at tabe penge :)

    SvarSlet
  9. Tak for dit hurtige svar.. Jeg er 167. Hvor høj er du? Så der er forholdsvis god plads til numsen? :)

    SvarSlet
  10. Ja jeg synes den er fint rummelig på numsen - og når du er 167 ville jeg godt turde kaste mig ud i en 36. Jeg er 180, og str 40 er rigelig stor til mig, jeg ville godt kunne passe en str 38, men elsker at ærmerne er ekstra lange :)

    SvarSlet
  11. Hej:-)
    Har du set den fornylig nogen steder? Fandt din side, da jeg Googlede heldragt voksen og jeg skal bare eje sådan en! Den står desværre som udsolgt i webshoppen:-/
    Jeg er en str. 36 og vil nok ikke have den større, da jeg kommer til at bruge den i forbindelse med cykling til og fra arbejde, leg ude med mine børn etc. Og jeg fryser sjældent:-)
    På forhånd tak:-)
    MVH Kirsten

    SvarSlet
  12. Hej :) Den er fra sidste år -men mon ikke de får noget tilsvarende hos H&M i år? Jeg tror bestemt den er alt for varm til at cykle i, det ville den i hvert fald være for mig :)

    SvarSlet
  13. Hej :-)
    Hvis det er en 40 - er du så interesseret i at sælge den?
    Vh Ida
    Idatjessen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hej Ida - jeg elsker den højt, så den bliver ikke solgt :)

    SvarSlet