Sider

onsdag den 15. august 2012

Paulie.. Gaaah!


Jeg er jo som tidligere nævnt gået i gang med at strikke Paulie, en virkelig fin cardigan, jeg strikker den i Alpaka. På evaling pind 3. Dvs at efter to lange strikkeaftener havde jeg strikket det I ser på billedet - ca 10 cm. Jeg plejer at strikke på pind 5 hvilket passer en del bedre til mit temperament, der er helt anderledes fart over det. Nå, cardiganen er så fin at jeg bliver nød til at eje den, så der er kun en ting at gøre - at kæmpe videre. Suk. NÆSTE gang må jeg strikke på pind 9 hehe!

2 kommentarer:

  1. ...men når først man har vænnet sig til pind 3-3,5mm så går det meget hurtigere end at strikke på pind 9 fx, fordi de ikke er så hårde mod hænderne ;)det er i hvert fald min erfaring, har hørt det samme fra andre ;)
    når du er færdig med Paulie er du lynstrikker på 3mm pinde :D

    SvarSlet
  2. Det lyder godt, jeg må være vedholdende :)

    SvarSlet