Sider

søndag den 8. juli 2012

T-shirt (Onion 5003) til mig selv


I går så jeg vejrudsigten for i dag og gik lidt i panik - jeg har nemlig intet sommertøj jeg kan passe, da jeg er vokset to størrelser siden februar (hvilket er super - bortset fra at jeg ikke kan passe mit tøj ;) Så jeg speedsyede en t-shirt, og blev så glad for den at jeg lavede 4 - en sort, en blå, en gul og en rød. Jeg havde den røde på i dag, og er blevet rigtig glad for den. Mønster er let tilrettet Onion 5003, stoffet mit evige førstevalg, viscosejersey :) Det noget uglede look skyldes en dejlig lang dag på stranden, med masser af ture i vandet, der faktisk har sneget sig op på 18 grader :)

Jeg har i øvrigt feeeeeerie, fra i fredags, aaah - og lige så meget aaaah er det også at kunne glæde sig rigtig meget til at komme tilbage på jobbet om et par uger :)

3 kommentarer:

  1. Vildt lækker t-shirt! Hvor meget er den tilrettet? Tror da lige, jeg må have fat i det Onion mønster, for jeg kan bare ikke finde t-shirts som jeg kan lide.

    SvarSlet
  2. Tark, og så er den super dejlig at have på :)

    Jeg har ændret pasformen, jeg tog en t-shirt jeg er glad for og rettede så til efter den, og så har jeg ringet halsen lidt, og ladet kanterne stå rå + forlænget ærmerne :)

    SvarSlet
  3. Ok tak. Den er vældig fin og sidder rigtig godt på dig :)

    SvarSlet