Sider

søndag den 27. maj 2012

Skjorter til Bjørnen


For laaang tid siden fik jeg det fedeste stof af en jeg kender,  og Bjørnen har SÅ mange gange spurgt om jeg ikke snart kunne sy en skjorte til ham af det. Det blev så i dag - jeg syede også en af det grønne egernstof (han har en i det orange - det barn er tosset med egern).

Mønsteret er little Fella fra Ottobre. Jeg startede kl 9 i morges med at lægge mønster på stoffet, og var færdig med begge skjorter her lidt i 12. Det er virkelig nemt!


4 kommentarer:

  1. Wuaua de er så fede! Hvilket nummer af ottobre er de fra? Har du en kamtang til knapper? Og hvad er det lige der er smart ved sådan en?:-)

    SvarSlet
  2. Tak :D Mønsteret er fra 3/2009.

    Og jep jeg har Kamtang - den er feeed! Det er utrolig nemt at sætte knapper i, og de fås jo i et væld af farver. Jeg synes de er meget federe end almindelige metal-trykknapper:) Og så går det jo meget hurtigere at sætte dem i fremfor at skulle lave knaphuller og sy knapper i, og små tykke barnefingre kan selv knappe dem :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte! Jeg er vild med knapperne:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Tak! Jeg ELSKER min kampresse <3

    SvarSlet