Sider

onsdag den 9. maj 2012

Bjørnen har lavet gave til sin Mormor


Han har selv fåret ideen, selv valgt stof, både yderstof og foer, og også valgt lynlås. Jeg har siddet på mine hænder - og ved I hvad, jeg er MEGA stolt, jeg synes virkelig barnet har farvesans (heeeelt objektivt vurderet af moderen, hehe!).


Han vil helst styre fodpedalen, så sidder han under bordet og gør sig utrolig umage med at stoppe LIGE når jeg siger stop, og starte LIGE når jeg siger start :)  Han har også prøvet at sidde med mig oppe og sy, men det fænger ikke på samme måde som fodpedalen  


Bemærk i øvrigt mærket hvor der står "Bjørn" - han er superstolt over at have sit eget symærke (jeg syr jo et mærke hvor der står "kilovolt" i de ting jeg syr).



1 kommentar:

  1. Hold nu op, hvor er den fin, dem kunne han sagtens tjene lidt lommepenge på. :)

    SvarSlet