Sider

lørdag den 3. marts 2012

Det skønneste strik fra Emdal


Jeg har vist reklameret for Emdal før, men bliver nød til at gøre det igen  - Vi taler unika strik af den absolut lækreste slags!  I dag var der udsalg derude, årgh jeg var

Jeg købte to tørklæder og en hættetrøje - og var voldsomt forelsket i en kjole. Men en uldkjole, det må blive til efteråret - når jeg lige har sparet op   Det ene tørklæde er en gave til min veninde, der i 6-7 år har været så misundelig på mit tørklæde fra Emdal - glæder mig til at give hende det.

Tørklædet har små løkker i enderne, så man kan sætte det på alle mulige fede måder - som sjal, som elefanthue og bare som tørklæde.


Jeg ELSKER dem!  De er sindsygt bløde og lune! Og det jeg har haft i 6-7 år er ikke falmet, og fnulrer overhovedet ikke - lækker kvali, de er lavet i Merino uld og egyptisk bomuld

Tjek hendes hjemmeside ud her - der er også en farlig webshop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar