Sider

tirsdag den 7. februar 2012

Hvordan man gør sine Ikea møbler mere personlige

Ja, beklager, den står lidt meget på boligindretning for øjeblikket, og ikke så meget på syning. Jeg har jo bygget min seng på Malm fra Ikea, og har fundet flere hjemmesider der sælger klistermærker til Ikea møbler - er helt vild med denne her.

På Bjørns værelse tror jeg at vi er endt med de her - der er dælme mange fine at vælge imellem:




Til min seng er jeg noget mere i tvivl, suk det bliver svært når jeg på et tidspunkt skal beslutte mig:










3 kommentarer:

  1. Sikke fine stickers, måske skulle man overveje nogle til kommoderne i stuen, bare for at bryde det hvide lidt :)

    SvarSlet
  2. EJ, altså - nu vil jeg også ha min seng på kommoder :-)

    SvarSlet
  3. Tak for linket! Vi har også et par af de kommoder, som jo er superpraktiske, men egnetlig ikke særlig kønne. Men det skal der vist snart laves om på :-)

    SvarSlet