Sider

onsdag den 29. februar 2012

Håndværkeren er (næsten) færdig

..Og det der "næsten" driver mig til vanvid Han byggede væggen på et par dage, tapetserede, malede osv - og har nu i halvanden uge manglet den allersidste lille detalje, vinduet for enden Seriøst, nu må han gerne snart blive færdig, så jeg kan gå rundt i bar røv uden at skulle bekymre mig om nøgle i døren  

Resultatet er jeg tilgengæld lykkelig for! Det er blevet meget federe end jeg troede - jeg forstår ikke hvordan den lille stue er blevet til to store værelser   Men dejligt er det! Se bare Bjørns værelse:


Værelset er ikke færdigt - jeg har bestilt robotter til hans kedelige, hvide kommode og til væggene, og overvejer at lave klatrevæg til ham derinde   Og selvfølgelig få lidt plakater og sådan op, og puder og tæpper på hans hygge-madras.

Jeg har jo fået mit eget soveværelse, hurra!


Sengen har siden jeg tog billedet fået sengehest, jeg har bare skruet en plade ind i rammen på boksmadrassen og malet den blå - det er ret hyggeligt.


 Under sengen er der en hule, hvor jeg har lagt en lille madras ind (en af dem fra Ikea der er beregnet til en vokseseng), og de to kommoder derinde rummer ting vi ikke ofte bruger, fx elpærer og sådan noget.


Bjørn og hans ven sov derinde i fredags

Nå, nu skal jeg bare få indrettet det hele hyggeligt, men SKØNT er det at have fået tre værelser!

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor har jeg vente spændt på det her indlæg! OG IH hvor ser det bare godt ud. Det må være så fedt.
    Til lykke med det.

    SvarSlet
  2. Tak :D Jeg er simpelthen så glad for det, wupwup!

    SvarSlet