Sider

lørdag den 11. februar 2012

Fastelavnsdragt til Bjørn - et dejligt egern

Bjørn formulerer sig simpelthen på den sjoveste måde, en god blanding af København og danske film fra 1940'erne   Her for en uges tid siden proklamerede han at han til fastelavn vil være "et dejligt pelsdyr, et egern" Åh fnis! Nå, her til morgen har jeg fået syet outfittet - han har bestemt alt, og var ikke til at rokke. Jeg synes fx det kunne have været sjovt med en hale i pels, men nej, det SKULLE være bævernylon - aner ikke hvorfor.


Det er bare en hættetrøje, med applikeret hale bagpå.


Og jeg har altså sat lidt pels på ørerne, håber at det bliver accepteret. Dertil har jeg lavet et par bløde bukser i samme stof som hættetrøjen (det er Isoli fra Stof2000).



3 kommentarer:

  1. Det er det skønneste pelsdyr jeg har set længe :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den sød.
    Kik gerne forbi min blog jeg har givet dig en award.

    SvarSlet