Sider

lørdag den 15. oktober 2011

Nu med coverlocker


Så er coverlockeren i brug Jeg har testet derudaf, har syet et par brune joggingbukser og en bluse til Bjørnen, og givet den maks gas med coversting Nu er det testet, og jeg er glad for den som pynt på raglanærmer, og til oplægning i ærmer/forneden på bluse. Og også ovenpå der hvor linningen er syet på på bukserne, synes det ser fint ud - fremover vil jeg nok vælge en anden farve end hvid, dog

Urgh jeg er glad for den   

Det er denne her der er flyttet ind, jeg fik den ned på 3.500 kr.




6 kommentarer:

  1. Det er også en stanglækker maskine! Jeg har en lidt tidligere udgave af den. Tillykke med den!

    SvarSlet
  2. Årh altså hvor fint! Jeg kan mærke et nyt behov nærme sig..... Må vist igang med at spare op til sådan en sag.

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med de hvide striber på de bløde bukser. Synes bestemt ikke, du skal skifte tråden næste gang :-)

    SvarSlet
  4. Tak - jeg kan allerede ikke leve uden den, hehe!

    SvarSlet
  5. jeg kigger på en bernina 009DCC. Har du noget erfaring med den ?
    :)

    SvarSlet
  6. Lige den model kender jeg ikke - men generelt er jeg glad for Bernina :)

    SvarSlet