Sider

tirsdag den 20. september 2011

Sykursus - ahhhhhhhh :)


Det har været en ganske fantastisk weekend Jeg har syet og syet hele weekenden    

Mit erklærede mål var at få løst gylp-mysteriet og belægning-i-hættetrøjer-mysteriet Og det lykkedes Desuden fik jeg løst usynlig-lynlås-mysteriet - det har været den fedeste weekend længe (Hmmm, er det egentlig lidt sørgeligt når toppen af poppen i ens liv er en syweekend ).

På billederne: bukser med gylp og lynlås Hættetrøje med belægning ved lynlås Og så to skjorter - pauseprojekt til når læreren var optaget til anden side.


Bjørn blev heldigvis superglad da han så tøjet, og insisterede på at få det hele på i børnehave i dag  Det var svært at få billeder af hættetrøjen fordi han hele tiden stod og beundrede bilmærket  


 

5 kommentarer:

  1. Lækre sager! Hvilke mønstre har du brugt?

    SvarSlet
  2. Tak! Skjoerten er "little fella" fra Ottobre, hættetrøjen er ugletrøjen fra Ottobre, hvor jeg har ændret lidt i hætten og bukserne er fra et oldgammelt Burda - jeg kan godt grave numrene på bladene frem hvis du skal bruge dem :) Pasformen på det hele er helt fantastisk.

    SvarSlet
  3. hej. har givet dig en krea award

    SvarSlet
  4. Hej Madsmor :) Tak, det var sødt af dig!!! Med fare for at blive opfattet som et surt løg vil jeg dog gerne øh.. Sige tak, men nej tak - åndgyld. Men jeg synes det minder mig for meget om kædebreve med de awards der :)

    SvarSlet
  5. Det er helt ok. Jeg tror også bare jeg ville sige med den at jeg synes du er meget kreativ og laver nogle fede fede ting og har en spændende blog :)

    SvarSlet