Sider

mandag den 12. september 2011

Spiderman toilettaske til Bjørn

Bjørn skal på koloni med børnehaven på onsdag, og det er lidt vildt og farligt og sådan. Når man kun er 4 år Han skal jo have tandbørste og sådan noget med, så vi blev enige om at sy en toilettaske til ham. Han valgte selv stoffet, og har som sædvanlig styret fodpedalen. Han var pavestolt over resultatet, og sagde "Arj, bare jeg skulle på koloni i morgen" Så ved man at kapitalismen har sejret  

 Nå, indeni er der Pokemon stof, også valgt af Bjørn. JEG ved at I tænker: Eval hvor er den grim - MEN spørg lige jeres 4-årige sønner hvad de synes




3 kommentarer:

  1. Ja, jeg behøver ikke spørge min 6 årige søn hvad han synes ;-)
    Jeg nyder bare at jeg stadig har bare en smule at skulle have sagt om hans påklædning...

    SvarSlet
  2. den er da rigtig sej og som Britta siger så er det på lånt tid vi har noget at skulle have sagt. Så glæd dig over du må sy en toilettaske til ham

    SvarSlet
  3. Ja, jeg nyder det også - og accepterer hvad som helst udi stof bare for at få lov at sy til ham :)

    SvarSlet