Sider

torsdag den 4. august 2011

Så er ferien slut..

..og her er hvad jeg har udrettet på krea-fronten i ferien: Halvandet par strømper


De blåstribede har jeg tilgengæld strikket mange gange, hvis man tæller alle de gange jeg har pillet op med! Den rødstribede blev for lang i foden så må have min mor til at hjælpe med at pille op så jeg kan få lavet den lidt kortere - og således strandede mit lær-at-strikke-strømper projekt   Holder i hvertfald lige en pause nu, har nok mere temperament til syning: Det går lynhurtigt, og hvis det ikke lige passer tager man bare lidt ind og så er alt godt.

I går fik jeg syet to kjoler mere efter Port Elizabeth mønsteret - en i marineblå viskosejersey (det er den på billedet) og en i noget marineblå kunststof. De er begge blevet rigtig fine, og jeg havde jersey kjolen på på arbejde i dag. 


Laderen til mit kamera er blevet væk, så billederne er taget med telefonen - håber dælme snart at den dukker op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar