Sider

lørdag den 11. juni 2011

Sommerkjole til mig - igen


Det var lige så jeg fik ondt i hovedet af at sidde med stoffet og nærmest blev rundtosset. Jeg har fået syet nogle kjoler i år - er løbet tør for bøjler nu Men jeg får gået med dem, så det er jo fint nok. Stoffet er helt fantastisk - det er simpelthen SÅ blødt, næsten som flonel bare uden at være loddent. Jeg købte rigeligt så der også er til bukser til Bjørn. Er ret over hvor meget stof der går til når man klipper på skrå.

Og elsker foldeelastik, det går lynhurtigt at afslutte kanter med - skal klart have købt i flere farver!

2 kommentarer:

  1. Den er virkelig flot!Glæder mig til at se den IRL

    SvarSlet
  2. Tak :D Det er ret vildt hvad stof og kanter gør for udtrykket, denne er samme mønster som den regnbuestribede og de er helt forskellige :)

    SvarSlet