Sider

lørdag den 18. juni 2011

Port elizabeth cap sleeve kjole


Jeg har lavet en kjole, har taget Port Elizabeth toppen og forlænget den, og syet bælte. Da jeg skulle tage billeder døde mit kamera Det lykkedes mig at liste billederne ud af det, men er bange for at det snart dør helt. Derfor dette lidt spøjse billede af den, kameraet sagde underlige lyde, så jeg står og prøver at se ovenpå det. Jeg synes kjolen ser ud til at bulge på billedet, men den sidder super i virkeligheden. Jeg fik dog gjort den lidt for smal om ryggen, så næste gang vil jeg nok bare bruge den fulde vidde fra blusen

Stoffet er fantastisk, så smukt i farven Det er fra min mors kælder, jeg "arvede" det for nogle år siden og har flere gange haft det ude af skabet for at se om jeg ikke kunne finde på noget at bruge det til

Ingen kommentarer:

Send en kommentar