Sider

torsdag den 26. maj 2011

Sofahynde og et glædeligt gensyn


Jeg har endelig fået taget mig sammen til at sy betræk til en hynde i sofaen - det var hvidt før, eller dvs ret plettet Jeg har købt ny sofa (denne her), og den grå farve er ret kold, så vil gerne have puder i varme farver i den. Betrækket er syet lynhurtigt, og jeg lavede den nemme lukning: trykknap. Jeg havde helt glemt hvor nemt det er, nu kan Bjørn vist se frem til ret meget tøj med trykknapper i


Stoffet er super fint, let bomuld - jeg købte også gul med hvide prikker, og skal have syet kjole af begge slags stof også.

Når jeg nu var i gang med trykknapperne fik jeg også lavet en lille pose til min telefon til når jeg cykler - den kan hænge på styret. Jeg hører altid musik eller radio, og det er bøvlet om sommeren hvis jeg har tøj på uden lommer - og cykelkurven sidder liiiige akkurat så lavt at jeg skal læne hovedet ned for at ledningen kan nå, hvis telefonen ligger der Tasken er lavet i voksdug.

1 kommentar: