Sider

mandag den 30. maj 2011

Små lynlåspunge

Jeg har en lille lynlåspung i min taske med et par bind, plaster, medicin og sådan noget - og i dag gik lynlåsen i stykker på den Så har syet to nye. Det gule foerstof er med hvide prikker - det ses vist ikke rigtigt på billedet.

Bjørn har hjulpet mig - først med at sætte nåle i Og derefter stod han for at trykke på pedalen når jeg skulle sy - han var super god til det, og stoppede i det sekund jeg sagde stop. Alligevel tog det lidt længere tid end det plejer at sy pungene, for to gange måtte vi afbryde, fordi fodpedalen blev lidt ked af det, og gerne ville have et kys Anden gang af mig - så sidder man der og kysser sin fodpedal



1 kommentar:

  1. Jeg kysser da min symaskine hver dag... Er det ikke helt normalt? ;-)
    Jette / Villa Ko

    SvarSlet