Sider

søndag den 29. maj 2011

Hættetrøje til mig selv


Jeg har syet en hættetrøje og den er blevet alt for stor, selvom jeg målte inden jeg valgte størrelse  og ovenikøbet har taget supermeget ind undervejs. Hader at sy efter mønstre -  men måske ville det hjælpe hvis jeg kunne finde et mønster jeg ikke skulle rette rigtig meget til Mønsteret til denne her har bindebånd under barmen og er vist sådan en øh hjemmedragt eller sådan noget - i bladet er den syet op i lilla velour

Lige nu har jeg lagt den væk, vil overveje om jeg på et tidspunkt gider rette den mere til - og sætte hægte/knap/bindebånd i halsen Men lige nu er jeg godt nok klar til at høvle den ud. Men den får lige lov til at ligge et par uger i sybunken.

1 kommentar:

  1. åh dejligt med inspiration. Jeg har haft lyst til at sy en hættetrøje og er blevet inspireret af denne opskrift http://onlythesmall.blogspot.com/2011/01/yellow-hoodie.html Men din er dejlig enkel. :) Håber den snart når ud af din sybunke

    SvarSlet