Sider

lørdag den 30. april 2011

Sommerbukser og shorts til Bjørn


Bjørn er vokset ud af alle sine bukser (alle!) - lige pludselig. Han har vokseværk om natten, og det ses tydeligt på bukserne. Så har været i gang i dag: Først et par shorts, onion 20022, en remake af sidste års hit med fisk og stjerner (har næsten ikke mere fiskestof nu og Ikea har ikke det sengetøj mere ).




Og et par lange bukser i blød, dejlig bomulds chambray, er lidt over dem. Bryder mig ikke om stilen med stjernestoffet i lommerne. Men mønsteret er højt elsket, det er fra et oldgammelt Burda og med indsnit ved knæene, så de får lidt skater-look


Og så et par shorts med Spiderman Onion 20022 er rigtig fint skåret bagpå:



Og et par lange bukser, også onion 20022, hvor jeg bare har klippet benene i et stykke. Dejlig blødt stof, også sengetøj faktisk Og Bjørn synes det er fantastisk med flyvemaskinerne.

2 kommentarer:

  1. Super fine bukser du laver !
    Jeg skal også igang med at sy shorts til min dreng, men kom til at sy 2 par til hans veninde istedet for ;-)
    Jeg må igang igen.

    SvarSlet
  2. Hehe det kender jeg godt - ind i mellem er det bare sjovere at sy til piger ;) Og tak!

    SvarSlet