Sider

fredag den 22. april 2011

Kjole til mig sæl



Jeg har syet en kjole til mig selv - har kigget efter en blomstret sommerkjole, men jeg synes dælme de er korte, dem i butikkerne Så jeg måtte i gang selv. Modellen er nr 16 fra Ottobre nr 2 2010, med nogle tilretninger: I stedet for foer har jeg lavet belægninger, jeg har hapset ca 5 cm i omkredsen på overdelen, ændret brystindsnittene og fjernet det midterste læg bagpå. Er super tilfreds med den nu - jeg har noget stjernestof liggende som jeg også skal have syet kjolen i

Jeg vil have et gult bælte til, men stoflageret er løbet tør for gult stof, så det bliver først i morgen når butikkerne åbner.

2 kommentarer:

  1. Øj altså, den er VILDT flot! Hvor er stoffet fra? Og ja, hvad sker der lige med kjole længden ude i butikkerne? Man kan da ikke gå på arbejde, i en kjole der nærmest kun lige dækker måsen.... Eller noget. (Indsæt selv gammel-sur-dame smiley;-))

    SvarSlet
  2. Tak :) Og ja føler mig også totalt gammel - de unge i dag altså, hehe! Stoffet er bare fra Stof2000. Her til aften har jeg syet en til, i fiiint stjernestof - satser på at få taget billeder i morgen og lagt op :)

    SvarSlet