Sider

tirsdag den 12. april 2011

Indkøbspose


Jeg har syet en indkøbspose Jaja, niveauet er ikke så højt, men min mor har ønsket sig en indkøbspose til sin fødselsdag. Men seriøst, jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at sy til hende Jeg får mega præstationsangst, da hun er sindsygt god til at sy, og meget, meget detaljeorienteret. Men hun kan desværre ikke sy mere, da hun har problemer med hænderne - og trods præstationsangst er det virkelig hyggeligt at kunne sy til hende, når hun har syet så meget til mig da jeg var barn.


Jeg har prøvet mig frem med franske sømme (hvor sømrummet er gemt væk så det ser pænere ud fra vrangen - jaja, præstationsangst ), og det er blevet rigtig fint. Nu har jeg klippet en mere som jeg skal sy i morgen

Inde i min seng ligger i øvrigt to søde drenge og snorker, Bjørn har igen Emil på overnatning. De er simpelthen så nuttede, og ligger oveni hinanden og sover. nåååårh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar