Sider

fredag den 8. april 2011

Første gang med overnattende gæster :)


Bjørn har haft en legekammerat på besøg i dag, og for første gang til overnatning. Det er gået supergodt og har bare været SÅ hyggeligt! Nu er de også ret cute sammen, de to - de leger og leger, kun afbrudt af spontane krammeture Billedet her er taget da de så Dinsneysjov i deres natdragter - nåårh! Nu ligger de i en stor bunke og sover - i min seng     Så jeg tror bare at jeg sover på sofaen i nat, der er vist ikke plads til mig derinde også.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare nuser - godt det gik godt!

    SvarSlet
  2. Jaaah det var bare så hyggeligt! Jeg endte dog i segen sammen med dem, Bjørn vågnede og ville gerne have at jeg kom ind. Det var presset men hyggeligt ;)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det skønt! :D

    SvarSlet