Sider

torsdag den 31. marts 2011

Sommerjakke til Bjørn


Så fik jeg syet sommerjakken til Bjørn - på bestilling Jeg syr hvad som helst han beder mig om, jeg elsker simpelthen at han vil gå med det jeg laver! Bestillingen lød på "en sej MacQueen jakke der er RØD". Et kig i stoflageret afslørede nogle røde gardiner og sengetøj med MacQueen og stjerne - og vupti, en sommerjakke. Jeg har syet "racer-bånd" ned langs ærmerne og foran, og applikeret Frede foran og MacQueen bagpå. MacQueen er sat ovenpå en stjerne klippet i stjernestof. Foret er blød sort flonel.

Og jeg ELSKER min kantebåndsfod! Det er vildt så pænt det bliver, og det går lynhurtigt at sy det på

6 kommentarer:

  1. Åh, den er lex!
    Jeg har en 3-årig der ville elske at gå med sådan en :-)

    SvarSlet
  2. Tak :) Jeg glæder mig også sååå meget til at vise den til Bjørn :)

    SvarSlet
  3. Nu er du altså bare for vild. Den er jo über fantastisk cool. Han kommer da til at have den på dag og nat. Virkelig virkelig imponeret. Alle detaljerne er bare på plads - racerbånd og det hele. Du er da vidst lige indstillet til prisen som verdens bedste mor! :-)

    SvarSlet
  4. Årh Tak Malene :D Og godt at høre at nomineringen til årets mor er reddet efter det bratte fald med købe-kage ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er jakken fed og hvor er det skønt, at han har en mening om, hvordan den skal se ud - den lille gut. Sidder lige og spekulere over, hvilket mønster du har brugt/ eller blevet inspireret af?
    god weekend

    SvarSlet
  6. Tak :) Mønsteret er oprindelig tegnet af efter en jakke han havde da han var baby, og så har jeg forstørret det op. Hætten er taget fra Meedom og Meedom "børnetøj 4-7 år", det er den med indsnit, det giver en god form (Generelt er jeg ikke særlig glad for M&Ms mønstre, da de er for brede og uformelige til at passe Bjørn). Jakken her er jo helt enkel i formen, så jeg vil mene at ethvert jakke-grundmønster kan bruges :)

    SvarSlet