Sider

tirsdag den 8. marts 2011

Beklager, ikke GDS..


.. men endnu et indlæg om den dejlige dreng - han er nemlig helt vildt sjov for øjeblikket! 

Den søde dreng stod og kiggede på billeder på væggen i stuen, hvor der hænger en masse billeder fra vores liv, deriblandt ovenstående scanningsbillede fra da jeg var gravid med ham. Han spurgte hvad billedet forestiller, og jeg sagde at det er ham inde i min mave. Han sagde, meget overrasket: "Nå!! Jeg troede det var et dejligt pelsdyr. En polarræv måske!"

Det er i øvrigt rigtig hyggeligt med sådan en væg, når jeg husker det får jeg printet nye billeder ud og hængt op. Jeg sidder tit og kigger på den og tænker på de situationer billederne er fra :)  På det der bare ligner et hvidt stykke papir står der "MOR"

3 kommentarer:

  1. God idé! Godt det ikke var en lille polarræv der lå derinde. : )

    SvarSlet
  2. Haha ja, eller et andet dejligt pelsdyr :)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er det bare kær logik!
    Og fin væg!

    SvarSlet