Sider

lørdag den 26. marts 2011

Bakugan-opbevaring

Bjørn bliver 4 år på mandag, og i dag har vi haft familien på besøg for at fejre det - super hyggeligt! Bjørn fik mange gode ting, deriblandt en del Bakugan og kort. Så da gæsterne var gået insisterede han på at vi med det samme syede en pose til opbevaring af kortene. Jeg synes det er SÅ hyggeligt at han gider sy med mig Vi sad ved siden af hinanden og syede, Bjørn valgte stoffet. Meget, meget simpel pose, men dejligt projekt! Og jeg plejer ikke at fremvise de her småting her, men det er jo nærmest det eneste jeg har syet i en måned, så jeg må gribe muligheden for at vise noget frem


Og et billede af den snart 4-årige dreng på sybordet

Symaskinen virker igen - det viste sig at det bare var fodpedalen der var i stykker, så jeg slap relativt billigt. Jeg må indrømme at en del af mig ærgrede sig over at det ikke var bundkortet der var stået af -  jeg var nemlig begyndt at drømme om den skønne Pfaff C1100 Men det er jo mange penge sparet, så det er jo godt nok at den gamle maskine holder endnu  

1 kommentar:

  1. Tillykke med ham på mandag.
    Hvor er det skønt at han insisterer på en pose til sine kort. Sejt :-)

    SvarSlet