Sider

mandag den 28. marts 2011

4-år gammel, dragekage og det svære med gaver..


I dag bliver Bjørn 4 år gammel! Tillykke tillykke!! Børnehaven kom forbi til kage, så i morges var vi i bageren og købe et par chokoladekager, og få bygget ovenstående dyr. Egentlig skulle vi have lånt min venindes ovn og selv bagt, men hendes lejlighed er blevet skadet af brand, så det var ikke muligt - og hey, ungerne guflede lykkeligt købekagen i sig, det er vist kun mig der synes det er lidt for dårligt

Tiden fra vi var færdige og klar til gæster, og til børnehaven kom var laaaang - Bjørn sad og ventede og ventede i vinduet, og var ikke til at lokke væk.


Jeg har købt en Bobles-elefant til ham, og da han åbnede den begyndte han at græde - og det var IKKE af glæde... Han ville hellere have haft Bagukan. Heldigvis varede det kun 5 minutter, så skulle han alligevel prøve hvad den elefant kan, og han har leget og leget med den siden

5 kommentarer:

  1. Kæmpe stort til lykke med Bjørn. Den skønne dreng, hvor er han sød som han sidder der og venter. Og det blev jo til en helt fantastisk kage. Måtte lige vise den til Klaus - han er også dybt imponeret!

    SvarSlet
  2. Tillykke med Bjørn. Sikke en fin kage du har lavet, jeg tror ikke nogen ser at der ikke er hjemmebag under den grønne glasur:)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - de 4-årige var begejstrede, og der var ikke en eneste klage over at kagen ikke var hjemmebagt ;) Jeg må altså lære at sænke ambitionsniveauet lidt :D

    SvarSlet
  4. Årh hårh, det er da bare den sejeste kage! Jeg kan næsten ikke vente til min knægt bliver stor nok til at kunne værdsætte sådan en (han er kun 4 mdr.) Måske skulle jeg bare lave en til mig selv.. :D

    SvarSlet
  5. jamen det er jo bare med at komme i gang med at øve dig nu, så du er klar til at tage imod bestillinger fra ham når han bliver 4 år ;)

    SvarSlet