Sider

lørdag den 5. februar 2011

Nederdel til mig sæl


 Jeg har haft et projekt med at komme ud af min komfortzone her i januar, og gå med kjole/nederdel HVER DAG.  I stedet for de evige jeans - jeg tror kun at jeg har haft kjole på en gang på job i hele mit liv! Men nu er vanen brudt, og jeg er blevet rigtig glad for kjoler og nederdele - så dejlig komfyt jo, intet der strammer nogen steder! Så nu skal jeg jo have syet en bunke kjoler og nederdele

Mønsteret er bare tegnet af efter en nederdel jeg er glad for, der er mørkeblå stiklommer i siden. Nederdelen sidder helt perfekt og jeg overvejer at lave en linning på de næste for variationen. Stoffet er fra Ikea, og det samme jeg har syet jakke til Bjørn af.

10 kommentarer:

  1. Sikke en fin nederdel, stoffet er dejlig forsriskende at se på, og pasformen ser ud til at være super. God fornøjelse med syning af flere nederdele.
    Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Tak :) Og er du gal en fin giveaway du har, jeg har straks smidt 3 lodder, Bjørn ville elske den fine bus <3

    SvarSlet
  3. Virkelig fin nederdel! Har også stoffet liggende og bliver jo helt inspireret. Kan du undgå at sætte foer i? - Mette

    SvarSlet
  4. Jeg har ikke sat foer i, og det tror jeg er fint nok - men det er jo noget ret stift stof, så er spændt på hvordan den er at have på en hel dag, prøver at tage den på i morgen :)

    SvarSlet
  5. øj hvor er du pæn i nederdel :) ( altså jeg har så ikke rigtig set dig i andet end flyverdragt... ) MÅ snage flere billeder ;)

    SvarSlet
  6. Haha, snag du bare løs ;) Og takker for de pæne ord :D

    SvarSlet
  7. Hvor er den fed!!! Og pasformen klær dig virkelig!

    SvarSlet
  8. Tak - må da vist til at poste lidt flere billeder af mig selv :heehee:

    SvarSlet
  9. jeg stod igår og så på det flotte stof i ikea - men tænkte"hva´faen skal man dog bruge det til? - Det har du lige vist mig - hvor er den bare flot

    SvarSlet
  10. Ja, det er ret fedt, men ville også ønske at de lavede det i en tyndere kvalitet! Det er også fint som pudebetræk til fx sofapuder, og jeg har brugt det som gardin under Bjørns høje seng :) Desuden har jeg syet en jakke til Bjørn af det.

    SvarSlet