Sider

torsdag den 17. februar 2011

Jeg lever endnu..

 ...Sådan liiiiiiige akkurat Er vist blevet ramt af den meget omtalte mandeinfluenza, det er ikke rart! Så jeg har intet fået syet eller på anden måde været kreativ overhovedet - de sidste mange dage er tilbragt halvdøsende på sofaen. Øv! Men nu er jeg begyndt at kede mig virkelig seriøst, hvilket jo er det første tegn på bedring

I morgen kommer den lille supermand hjem, hurra! Vi har nemlig vinterferie hele næste uge, og har kalenderen booket med hyggelige arrangementer med søde mennesker. Så jeg kommer heller ikke til at få syet noget som helst - til gengæld bliver det ren luksus at være sammen med Bjørn så længe, han er ubetinget mit yndlingsmenneske i hele verden    Og se så lige et dejligt billede fra i tirsdags, hvor behjertede mennesker trakterede med varm kartoffelsuppe til den ømme hals - og godt selskab til både mor og barn - er de ikke bare nuttede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar