Sider

fredag den 7. januar 2011

Sidste hånd på køjesengen..


 ..ja, nu er det vel nærmest blevet en køjeseng. Bjørn bad mig jo lave en soveplads til ham nedenunder, så i går efter arbejde tog jeg en tur i Ikea (og købte næsten kun det jeg havde på listen ). Da jeg kom hjem fik jeg indrettet derinde til ham, ih jeg har næsten selv lyst til at sove der nu!

Desuden fik jeg dækket den grimme boksmadras med det samme stof jeg har brugt til gardinet. Så er jeg vel færdig spørger du? Njarh helt færdig bliver man jo aldrig - jeg har en masse ideer til hvordan den kan blive endnu federe

6 kommentarer:

  1. Åååårh hvad hvor er den fed! Godt handy arbejde, må jeg sige:-)

    SvarSlet
  2. Den er SÅ fed!!! Jeg vil gemme billedet til vi en dag flytter i hus hvor der ikke er skråvægge og så skal Anton have sådan en seng!!! Det er helt genialt fundet på! Og virkelig flotte farver du har sat sammen! Men du må sørme have en engels tålmodighed for at have malet hele sengen hvid har det ikke taget en krig?

    SvarSlet
  3. Tak Jeanette :)

    Det har faktisk ikke taget så lang tid at male den som jeg havde frygtet - hvert lag har taget en times tid ca :)

    SvarSlet
  4. Øj, hvor blev det godt med madrassen også!

    SvarSlet
  5. Ja, glæder mig rigtig meget til Bjørn skal se det :)

    SvarSlet