Sider

lørdag den 22. januar 2011

Ikea Hackers - kender I den side?



Jeg eeeeeeelsker den Og har sendt et indlæg til dem om Bjørns seng, og de har dælme godtaget den Se mit moment of fame lige her

I går var jeg så til fødselsdag hosLouise, der lige har fået Wii, og det var dælme sjovt! Så nu overvejer jeg seriøst at anskaffe mig sådan en. Det kræver jo også at jeg køber et tv, men jeg har tænkt på det længe, og nu hvor jeg har prøvet det er jeg endnu mere hooked. Jeg er sikker på at Bjørn vil elske det også. Og det er jo faktisk et ret fornuftig køb, når man tænker på i hvor fantastisk god form jeg vil komme af det - ik'

3 kommentarer:

  1. Så faldt jeg lige over din blog - og hold da op den er fin. Har meldt mig som fast læser. - Mette : )

    SvarSlet
  2. Ih tak - jeg synes det er helt fantastisk når folk jeg ikke kender finder min blog! Ihh!

    SvarSlet
  3. HEj Liv.
    Jeg har givet dig en award:
    http://metski-1.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html
    KH Mette

    SvarSlet