Sider

søndag den 2. januar 2011

Kreativ? JA! Handy? Not so much...


I dag har Bjørn haft en ven på besøg, så jeg fik tid foran symaskinen, og fik lavet en masse praktiske ting, lappet, ordnet bukser til Bjørn osv. Desuden fik jeg lavet en elefanthue - det er et mønster jeg for 4 år siden tegnede af efter en elefanthue, og siden har rettet til og rettet til, så den sidder bedre og bedre (Jeg laver også dem der går helt ned og omkranser ansigtet, det her er til lidt lunere dage, og under cykelhjelmen).



Meeen det er ikke det eneste jeg har fået lavet i dag. Jeg har længe gerne ville have et par knagerækker op bag døren i soveværelset, og i dag fik jeg så gjort det. De hænger skævt. Den ene skrue får ikke fat i rawpluggen. Jeg måtte bore (noget )mere end 8 gange for at få 8 brugbare huller Nogen gange savner jeg en mand


Nå, men her et billede fra nytårsaften hvor Bjørn og jeg var hos gode venner, og der var fuld skrue på fjollede hatte, truthorn, bordbomber osv

Vi har råhygget her mellem jul og nytår, hvor er det bare dejligt at have tid nok. Nå, men det bliver også dejligt at komme på arbejde igen, jeg ville bare ønske at min arbejdstid var mellem kl 10 og 14

4 kommentarer:

  1. Hvad er huen lavet af, er det fleece? Og er det bare et enkelt lag?

    - lullu

    SvarSlet
  2. Den er lavet i to lag polarfleece :) Je har også lavet nogle der er med fleece yderst og jersey inderst :)

    SvarSlet
  3. Hov, der gik vist lidt lang tid inden jeg fik svaret tilbage...

    Er det bare den slags fleece fra stof2000? Og er det sådan nogenlunde til at gå til at sy? Så vil jeg da overveje at prøve :)

    SvarSlet
  4. Ja, det er den tykke, denne her er vist fra stof&stil, men den fra stof2000 er finfin :)Det er supernemt at sy i, især hvis du har en overlocker :) Men også nemt på almindelig symaskine.

    SvarSlet