Sider

tirsdag den 25. januar 2011

Blogaward fra Mette :)


Reglerne for at få en sådan award er som følger
Ved at acceptere denne pris vil jeg gøre følgende:


1. Tak og link til den person der har tildelt dig den.
2. Del 8 ting om dig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har opdaget.
4. Kontakte de bloggere og fortælle dem om deres priser.


1. Det er søde Mette  der har givet mig awarden  

2. Argh, OTTE ting ligefrem

Ok, here goes: 
  1. Jeg bor i en 2 værelses lejlighed, sammen med min dejlige søn Bjørn, og drømmer om et værelse mere  
  2. Jeg er uddannet stærkstrømsingeniør  
  3. Jeg er TOSSET med rosenkål!
  4. Jeg bruger aaaalt for mange penge på stof  
  5. Jeg er totalt romantiker og drømmer om den store kærlighed   
  6. Jeg har i en årrække haft en meget lang grøn hanekam, jeg satte med husblas.
  7. Jeg er inkarneret cyklist.
  8. Jeg betragter mine veninder som den familie jeg selv har valgt
3. Malene, Tina, Superheltemor, Kat, Signe (som jeg nu ser frabeder sig den), Cecilie, Jeanette (Som vist snart skal skrive noget på den blog ) , hende her får awarden af mig.

4. ...Det gør jeg lige

3 kommentarer:

  1. Tak for award, sødt af dig at tænke på mig! Kram for det!
    Men æh - jeg er faktisk anonym på bloggen - kan du mon fjerne navn fra dit link, please?

    SvarSlet
  2. Undskyld! Det havde jeg slet ikke tænkt over!

    SvarSlet