Sider

torsdag den 16. december 2010

Voksenflyverdragt


 Jeg har længe (i flere år faktisk) gerne ville have en voksenflyverdragt, jeg fryyyser om vinteren! Men lidt forfængelig er jeg jo også, så jeg har ikke rigtig fundet noget. Men for et par uger siden fandt jeg en på ebay, og den er lige kommet 

Heldigvis passer den perfekt, den er fuldstændig som ny, og virkelig fed synes jeg! Jeg betalte ca 300 kr inc porto for den

Beklager billedekvaliteten, de er taget med computeren, farven er rigtig, dyb postkasserød.

4 kommentarer:

  1. Mander hvor er den fed!!! Og sikke en fin pris... Ha en dejlig snevejrsdag :)
    Tina

    SvarSlet
  2. Tak - jeg får i hvert fald en dejlig lun snevejrsdag :)

    SvarSlet
  3. hvor er den fed. vil du ikke dele dit link? og hvad str. havde de dem i?

    SvarSlet
  4. Tak - men den er bare købt hos en privat på Ebay :) Prøv fx at søge på "Womens snowsuit" på ebay :)

    SvarSlet