Sider

onsdag den 15. december 2010

Snot, snot, snot..

Forkølet igen! Jeg er hårdt ramt, Bjørn ikke i samme omfang heldigvis. Jeg er så skvattet at jeg ikke rigtig gider noget, så jeg sidder bare og hænger med computeren i fodenden af Bjørns seng (han sover). Til gengæld har jeg fået ordnet fotos! Og opdagede at jeg ikke har postet billeder fra årets julefrokost med ingeniørdrengene. Jeg havde neglelak på og indkøbt glimmer-stilletter og guldstrømpebukser, så den fik alt hvad den kunne trække

5 kommentarer:

  1. Wauw, hot mama! (Smiley der pifter) Du må da have været svært populær hos ingeniør drengene:-)

    SvarSlet
  2. Tark :) De ER søde ingeniørdrengene <3

    SvarSlet
  3. Frækkert. Du er fanme en godte, Liv!

    Og så er der altså lige en portion streetcred. herfra til dig. Har først lige nu set dit færdige "sorte" sjal. Det er en fed detalje med det blå (og det kunne jeg også ha fundet på, hehe!)
    Sådan et ønsker jeg mig :)
    Peace, T

    SvarSlet
  4. Tak :fræk: Jeg er faktisk blevet super glad for den blå detalje, selvom den jo egentlig udsprang af utålmodighed ;)

    SvarSlet
  5. Så knaldgodt du ser ud, men glemmer helt du sidder der og er forkølet ;-)

    SvarSlet