Sider

lørdag den 18. december 2010

Lune luffer



Så fik jeg alligevel syet lidt, et par pivskæve men lune luffer til mig selv. Jeg har længe ledt efter et par gode, for jeg fryser simpelthen så meget om fingrene - de eneste vanter jeg har er et par usle gamle strikvanter, der bliver drivvåde i sne. Jeg har forelsket mig voldsomt i et par superfede skiluffer, men de koster 950 kr Så efter kælketur med Bjørn i dag der resulterede i bundfrosne fingre, gik jeg hjem og syede et par selv. Men jeg er jo et utålmodigt menneske, så gad ikke finde et mønster, hvilket så betød at det har taget hele aftenen at lave dem  Damn jeg har måtte lave dem om mange gange

Men nu er de færdige, de er lune, forede med rød polarfleece og sort Bævernylon yderst. I får lige et billede af foret her:


Nåja, så er Bjørn også kommet i perlepladealderen,  hvilket jo er overdrevet fedt for mig, jeg anede ikke at det var så morsomt! Så nu er her perle-juletræer og perle-blomster og perler ved stikkontakten (øh, og Bjørn får også leget lidt med dem ind i mellem ).



2 kommentarer:

  1. R og jeg har lige siddet og kigget på din blog og han mener at alt det fine tøj er hans ;) meget begejstret - mon man skulle lade sig inspirere af din stil, hihi.

    Desuden er det "fiiine, darlige vanter" :D

    SvarSlet
  2. Haha dejligt at høre - tror det er ret generelt at børnene synes mit tøj er federe end mødrene gør ;) Stile kan vist bedst beskrives som spraglet :D

    SvarSlet