Sider

lørdag den 25. december 2010

Jul :)


 I år er jo første gang nogensinde at jeg ikke har holdt jul med mine forældre! Jeg holdt jul sammen med Louise og hendes familie, og det var bare super hyggeligt. Og morsomt at opleve andres juletraditioner! I min familie er det vedtaget at de voksne ikke får gaver, kun af deres partner - hvilket ikke er så fedt når man så er alene... Min mor forbarmede sig dog i år, og ville have købt en gave til mig hvis jeg havde holdt sammen med dem. I Louises familie derimod er der totalt gaveorgie, det var SÅ hyggeligt med et bjerg af gaver under træet  

Og JEG fik bare de bedste gaver!! Sybogen "Make your own misfits", som jeg skal i gang med at sy efter i dag, hurra. Og lækker læbebalsam, ren forkælelse. Og "Perlmanns fortielser" af Pascal Mercier (hvis du ikke allerede kender denne bog bør du ikke snyde dig selv for en fantastisk læseoplevelse), den glæder jeg mig til at komme i gang med! Og sidst men ikke mindst havde Louise fundet et par flasker Corvo, som er en rødvin vi drak i ret seriøse mængder da vi var i starten af tyverne og ikke har kunne opspore siden. SÅ hyggeligt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar